Den här Mary

Välkommen till min värld

Mors Dagsönskningar

Publicerad 2016-05-28 15:30:00 i Livet,

Mother's Day
 
 
Imorgon är det ju Mors Dag och här är lite av vad som ligger på min önskelista. 
  • Clinique 1-2-3 serie för kombinerad/oljig hy
  • Clinique All about the eyes rich ögonkräm
  • Elektrisk fotfil från Scholl
  • Säker Stil boken av Ebba K von Sydow och Emliia de Poret
  • Georg Jensen Elephant väskhållare
 
Tror nu inte att jag får något av det här imorgon. Är mest nyfiken på om dagen kommer kommas ihåg över huvudtaget. 
 
Vad ger ni er mor imorgon?sk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mary aka Maria

Tedrickande smink- och klädnörd med utmattningssyndrom och depression. Delar med mig av mitt mående, återhämtning, inblick i att leva med utmattning, livet i allmänhet och annat som gör mig glad. Och en och annan klagosång. Välkommen in! kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela