Den här Mary

Välkommen till min värld

Sjukstuga

Publicerad 2017-01-27 20:39:59 i Livet,

 
Den här veckan har gått i influensans tecken. Först gick grabben ner i söndags, efter det har vi fallit som en fura en efter en. Grabben är äntligen på benen igen och jag trodde jag var på bättringsvägen också men toppar allt med en ensidig bihåleinflammation. Som om jag trodde att jag skulle klara mig undan den liksom. Dessutom tar det nått enormt på de små energidepåer jag har att hushålla med att vara sjuk så jag har i stor sett bara sovit, sett netflix och sovit lite till. Och försökt så gott jag kunnat att serva övriga sjuklingar när T har jobbat. Men det var först igår jag på riktigt orkarde vara uppe längre stunder. 
 
Helgen kommer fortsätta med en massa soffhäng och antagligen Netflix, HBO etc tillsammans med familjen. Är egentligen bara mini som har ett överskott på energi just nu. Och med tanke på att hon i onsdags peakade på 39.9 i kroppstemp är det väldigt imponerande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mary aka Maria

Tedrickande smink- och klädnörd med utmattningssyndrom och depression. Delar med mig av mitt mående, återhämtning, inblick i att leva med utmattning, livet i allmänhet och annat som gör mig glad. Och en och annan klagosång. Välkommen in! kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela