Den här Mary

Välkommen till min värld

Tre tappade timmar

Publicerad 2018-08-21 22:52:51 i Livet,

 
Sitter uppkrupen i soffan med tekopp nr 2 och ser gamla avsnitt av Project Runway på Netflix. Att säga att jag är trött är ett understatement. Hjärnan gick på kreativt högvarv inatt och klockan var 2 när jag tittade på den sista gången. Tankar kring bloggen och och de praktiska aspekterna så som hur ofta jag ska lägga upp inlägg, om jag ska koordinera specifika ämnen med specifika veckodagar, om jag ska planera veckovis eller för en hel månad åt gången. Känner att jag behöver någon form av struktur bakom det hela.
 
Alltså... jag somnade i soffan mitt i det att jag höll på att skriva detta inlägg. Klockan var typ 9.46 i ena stunden och 13.08 i nästa. Maken hade stängt av tvn och jag har tydligen stängt igen laptopen i sömnen och ställt den i soffan bredvid mig. Och sen ställt tekoppen ovanpå. Så den här dagen blev inte helt enligt planen. Nu är i alla fall planen att göra mig klar för sängen. Har ett väldigt viktigt möte imorgon förmiddag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mary aka Maria

Tedrickande smink- och klädnörd med utmattningssyndrom och depression. Delar med mig av mitt mående, återhämtning, inblick i att leva med utmattning, livet i allmänhet och annat som gör mig glad. Och en och annan klagosång. Välkommen in! kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela