Den här Mary

Välkommen till min värld

2a juni

Publicerad 2015-06-02 21:28:44 i Livet,

Kappa från Esprit
 
Alltså vad är det som händer? Det är den 2a juni idag och jag plockade fram vinterkappan. Snålblåst och regn är vad som bjuds på och någon sommar känns ju väldigt långt borta. Är som att någon har tryckt på fastforward till typ oktober. Nu ska jag krypa upp i soffan under en filt och hoppas på att det vänder snart.
 
Nästa vecka har de två stora skolavslutning och vill verkligen inte att det ska regna då. Det får inte regna på torsdag heller för då är det picknick på dagis för vår avdelning. Kul att ha picknick om det halvt om halvt stormar och regnet vräker ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mary aka Maria

Tedrickande smink- och klädnörd med utmattningssyndrom och depression. Delar med mig av mitt mående, återhämtning, inblick i att leva med utmattning, livet i allmänhet och annat som gör mig glad. Och en och annan klagosång. Välkommen in! kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela