Den här Mary

Välkommen till min värld

Nästan sjukstuga

Publicerad 2015-10-26 14:08:42 i Livet,

 
 
Det blev en början till sjukstuga här hemma. Mini gick ner med feber natten mot fredag och efter det har hon haft både ont i halsen, varit hes och hostar och snorar. Idag vaknade stora tjejen och var hes. Ingen feber där än så länge dock. Vilket höstlov det blir. Vi hade planerat lite utflykter men vi får hitta på något att göra hemmavid istället. Lite synd nu när hösten visar sin fina sida med sol och blå himmel. 
 
Själv sitter jag som en hök över telefonen och inväntar samtal samtidigt som jag kollar videos på youtube. Ska på inflyttningsfest med Halloweentema nästa vecka och har lite svårt att bestämma mig för utklädnad. Något snällt och safe eller något äckligt och förvridet? Min mörka natur går ju så klart igång på det sistnämnda men ska ju via stadsbussar ta mig till festen... och hem igen. Vi får väl se vad det blir. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mary aka Maria

Tedrickande smink- och klädnörd med utmattningssyndrom och depression. Delar med mig av mitt mående, återhämtning, inblick i att leva med utmattning, livet i allmänhet och annat som gör mig glad. Och en och annan klagosång. Välkommen in! kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela