Den här Mary

Välkommen till min värld

Tekalendern 21 december

Publicerad 2016-12-22 22:08:21 i Livet,

Gårdagens påse heter Skyddsängel och är ett örtte smaksatt med äppelbitar, koriander, fänkål, nypon, grönmynta, anis, citronmeliss och blåklint. Åter igen ett te med fänkål, och ett te med underton av lakrits. Ingen större hitt om jag ska vara ärlig men inte det värsta i högen. Har inte så mycket att säga om det egentligen. Det är bra kryddat för det är en ordentlig smak på det, men allt det andra döljs bakom anisen och fänkålen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mary aka Maria

Tedrickande smink- och klädnörd med utmattningssyndrom och depression. Delar med mig av mitt mående, återhämtning, inblick i att leva med utmattning, livet i allmänhet och annat som gör mig glad. Och en och annan klagosång. Välkommen in! kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela