Den här Mary

Välkommen till min värld

Stanna kvar i sängendag

Publicerad 2016-06-28 15:28:14 i Livet,

 
Idag orkar jag verkligen inte människa och det känns som hela kroppen strejkar. Kom ur sängen vid ett och inte för att jag ville kliva upp, utan mer för att jag var tvungen att gå på toa. Mini har sovit hos en kompis inatt så hon är inte hemma och de två stora tog också sovmorgon, sen är de ju väldigt självgående, så det finns inga måsten idag. 
 
Nu ska jag krypa lite längre upp i soffan och se The Rachel Zoe Project och drömma mig bort lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mary aka Maria

Tedrickande smink- och klädnörd med utmattningssyndrom och depression. Delar med mig av mitt mående, återhämtning, inblick i att leva med utmattning, livet i allmänhet och annat som gör mig glad. Och en och annan klagosång. Välkommen in! kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela