Den här Mary

Välkommen till min värld

Glad Påsk

Publicerad 2016-03-26 20:15:30 i Livet,

 
 
Hoppas ni har en trevlig påskhelg! Vi gör inte så mycket, njuter mest av ledigheten. Eller jag gör i alla fall eftersom övriga familjemedlemmar varit lediga hela veckan. Dessvärre har töserna varit febriga större delen av veckan, men det är skönt att bara få krypa upp och må gott också. 
 
Annars har jag kämpat med att få tillbaka lusten till det mesta här under vintern och början på våren, och det känns som att det äntligen är på väg åt rätt håll. Nu ska bara alla andra pusselbitarna falla på plats också. Saker och ting har inte helt tagit den vändningen jag önskat men det öppnar ju istället för andra möjligheter. Känns i maggropen att det är nått bra på gång.
 
Ska se till att bli bättre på det här nu och knuffa ut mig i det kreativa. Idéerna finns ju och tiden också egentligen. Är bara sjukt duktig på att fördriva tiden på fäjs istället. Eller att spela spel i mobilen. Det är jag också sjukt duktig på att slösa bort tid med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mary aka Maria

Tedrickande smink- och klädnörd med utmattningssyndrom och depression. Delar med mig av mitt mående, återhämtning, inblick i att leva med utmattning, livet i allmänhet och annat som gör mig glad. Och en och annan klagosång. Välkommen in! kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela