Den här Mary

Välkommen till min värld

Godmorgon världen

Publicerad 2018-08-20 09:35:43 i Livet,

 
Har länge känt att det är dags att damma av bloggen, men har inte kommit till skott. Sen kom jag fram till att det nog inte finns något rätt eller fel tillfälle så det är bara att köra. Har gett den ett litet ansiktslyft och ska verkligen skärpa mig med att skriva. Den här gången finns en plan, och det är inte så illa pinkat.
 
Sitter uppkrupen i soffan med en kopp te och James Bay i öronen. Barnen har gått till skolan och maken kom precis upp eftersom han har semester. Så just nu njuter jag bara av lugnet. På dagens planering står följande:
  • Skriva ett funktionellt CV
  • Vika tvätt
  • Plocka ihop i köket
  • Fotbollsträning för mini
Känns som en helt ok start på veckan ändå. Och som ett ytterligare led i mitt nya strukturerade liv åt jag havregrynsgröt och två skivor Minirut till frukost. Nu ska jag ta tag i punkt ett medan motivationen fortfarande finns. Hoppas ni får en riktigt bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mary aka Maria

Tedrickande smink- och klädnörd med utmattningssyndrom och depression. Delar med mig av mitt mående, återhämtning, inblick i att leva med utmattning, livet i allmänhet och annat som gör mig glad. Och en och annan klagosång. Välkommen in! kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela