Den här Mary

Välkommen till min värld

Måndag 20180827

Publicerad 2018-08-27 17:24:31 i Livet,

(null)

Rivstartade min måndag med en morgonföreläsning om sociala medier när det gäller jobb, främst med fokus på Facebook och LinkedIn. Var mest intresserad av LinkedIn-delen eftersom jag inte helt fattat poängen med detta, och lärde mig en massa matnyttigt faktiskt. 

Efter det har jag jobbat med återhämtning och nu sitter jag på IP och bara är medan mini tränar. Efter det blir det att åka hem och steka pannkakor, och efter det ska jag skicka iväg lite jobbansökningar.
Imorn ska jag ut på äventyr och är sjukt taggad. Men tänker vara så där sjukt jobbig och bloggpretatiös och inte berätta mer. Kan vara så att jag ger lite smakprov via min instastory när det är dags. 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2018-08-27 18:51:15

Låter spännande min vän. Ha så kul 😀

Svar: Ja det blir spännande, är sjukt taggad :)
Maria

Postat av: Louise

Publicerad 2018-08-28 17:57:48

Förstår det :)
Nu får du lägga upp efterbilder. Är nyfiken som tusan här 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mary aka Maria

Tedrickande smink- och klädnörd med utmattningssyndrom och depression. Delar med mig av mitt mående, återhämtning, inblick i att leva med utmattning, livet i allmänhet och annat som gör mig glad. Och en och annan klagosång. Välkommen in! kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela