Den här Mary

Välkommen till min värld

Weekend

Publicerad 2020-02-08 11:16:44 i Livet,

 
Så var det helg igen efter en något hattig arbetsvecka. Planen för helgen är att göra ett par ärenden med mini idag och sen markarbete i hemmet. Det är verkligen ett behov av att rensa ut och grovstäda och jag har dragit på det för länge nu. Så pass länge att det blivit ett stressmoment, både av vetskapen om att det behöver göras och att faktiskt få det gjort. Så jag försöker visualisera resultatet och lugnet jag kommer känna när det är färdigt, istället för att stressa över att få det gjort nu på en gång. Har heller inte planerat in mer än detta, och har tagit bort kravet om att allt måste se ut som ett uppslag i Elle Decorations för att kunna se det som färdigt. 
 
Och med det sagt är det dags att ta tag i dagen. Vad hittar ni på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mary aka Maria

Tedrickande smink- och klädnörd med utmattningssyndrom och depression. Delar med mig av mitt mående, återhämtning, inblick i att leva med utmattning, livet i allmänhet och annat som gör mig glad. Och en och annan klagosång. Välkommen in! kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela